divendres, 23 de març del 2012

Frases pròpies!!!

Jo escric, tu interpretes.

Un potser no deixa de ser un no amb la porta mig oberta.

La felicitat en mans de quatre ignorants.

M'agrada ser clar sobretot quan et tinc al meu costat.

Com pots ser tan guarra i jo tan descarat.

Miratges que a cops es troben i desitges el que es proposen.

És tant fàcil escriure't que em falten paraules.

Mai cauran prou flors per endolçar el teu camí.

Si tu no em busques i jo no et trobo no entenc perquè encara seguim perdent el temps.

Els dies no passen però tot arriba.

No em tractis com a prioritat quan et folles a un altre.

No em tractis com a mentider quan em faig el despistat.

Tant de bo fos tant fàcil oblidar com dir adéu.

Trenca el silenci, replica amb força i cau amb estil.

Evitant situacions incòmodes per viure moments de felicitat.

Sense parlar em fas sentir adient.

Calla, crida, torna.

No hi ha paradís sense relliscar.

Els silencis son macos, els pensaments sincers i avui la lluna va nua.

Tan il·lògic com quan t'escric un text a cau d'orella.

Si us plau no pensis que t'hagi oblidat només que jo a diferència d'altres tinc força de voluntat.

Tres punts que et dono el plaer de concloure amb el teu estil, amb el teu bon gust.