dijous, 15 d’abril del 2010

La princesa dels meus somnis

Casualitats!! O potser no. Un altre pic, cert, real i dia a dia el món passa amb una fada narrada que a cops et deixa petites simfonies que et sedueixen, et fan indagar amb possibles situacions que hauré d'esperar per aprofitar-les en el meu torn, en el meu destí i en tot aquell perplex món que has volgut fer-me descobrir, amb possibles oportunitats a l'abast de poca gent, tan sols per aquells amants de lletres i poca saviesa de complicar-se el seu futur, el seu camí, d'un dolç camí de pedres.
Tan sols puc intuir que penses amb mi, que em desitges, que potser m'esperes, amb un simple però que mai deixaràs la porta tancada a nous trafica'ns de destins. Malgrat no ho fessis mai ho podria suportar, crec que ens em de donar una oportunitat de tastar possibles combinats malgrat els dos desitgem el mateix destí. Crec, pens i ferm amb tot que res serà realitat si no ens donam plena llibertat d'actes, per moltes ganes que tingui en regalar-te el meus millor alés i aclapar-los ens els teus llavis fins els darrers dies de la màgia d'uns ulls, d'un cos, d'un posat, d'una llum que per molta vida que ens quedi res serà tan breu i casual com sa nostra història.